Search This Blog

Tuesday 22 June 2010

Araldica Albera 2007 Barbera d'Asti, Piedmont, Italy


Ime elso bejegyzesem. Meg sose csinaltam ilyet, szoval biztos lesznek gyerekbetegsegek. majd meglatjuk.
A blogomon borral kapcsolatos bejegyzesek lesznek. Magamrol: Angliaban elek, s bort arulok egy cegnel. Gondoltam megorokitem tenykedesem nemely mozzanatat. Ekezetem nincs, bocs mindenkitol.

Apak napjara kaptam e bort. Irtam rola az index boros forumaban is. Itt linkelnek, de nem jon ossze....

Orrban-szajban nagyon egyben van, szep gyumolcsok, csoki, fahej/fuszer. A 14-es alkohol nem fut nagyon, alig erezheto. Hossza, na az nincs neki. :) Azonnal eltunik. Jol elkeszitett technobornak mondanam. Csuszik, sima, selymes. Csavarzaras. 1200 HUF-nak megfelelo GBP-e kerul jelenleg. Az 5 pont aljat nyaldossa a Muvelt Alkoholista rendszere szerint pontozva. vasarlasi hely: waitrose

No comments:

Post a Comment