Search This Blog

Sunday 19 September 2010

Bortarsasag Gyor, szept 15 Villany vakkostolo

Visszajottem. Mozgalmas ket het all mogottem. Minden boros dologrol fogok irni hamarosan, megha nem is idorendi sorrendet kovetve. Mai bejegyzesem temaja a Villany vakkostolo a Bortarsasagnal, Gyorben szeptember 15.
Jo kis tarsasag gyult ossze, sajnos en csak masodszor tudtam megjelenni eddig, de azonnal otthon ereztem magam.
A 100 pontos rendszerben kostoltunk vakon, s az osszesitett eredmeny alapjan jott ki a sorrend.
A sajat eredmenyem nagyjabol megegyezett a tobbsegevel, az utolso helyezett ugyanaz volt, az elso haromban meg 1 pont kulonbseggel kicsit mas sorrend, szereplok. Hozzateszem, altalaban szigoruan ertekelek.
Belovobornak a Rupert Rose 2009 volt, ami egy alap roze, semmi kulonos, de az arert korekt.
Hatulrol:
9.-ik, azaz utolso lett a Bock Portugieser 2009. Na ez az a bor, ami nelkul talan jobb lenne a vilag. Rovid. 69 pont nalam.
8.-ik lett a Harsagyi Portugieser 2009. Sokkal jobban tetszett, nalam egeszen 77 pontig kuszott fel.
7.-ik Gere & Weninger Civee Phoenix 2007. Kekfrankos alapu hazasitas, ami minden evben kicsit mas, talan kicsit draganak itelem, amugy korrekt tetel. Nalam 75 pont.
6.-ik Gere Cabernet Sauvignon Barrique 2007. Ebbol a tetelbol van egy regebbi evjaratbol (talan 2003) egy evek ota elfektetett palackom, erdekes lenne osszehasonlitani ezzel, lehet, hogy hamarosan megteszem. azert tobbet vartam az ara alapjan. 79 pont.
5.-ik Szemes Del 2007. Hazasitas, elobb fajtankent kulon, majd osszehazasitva is 1-1 evet nagyhordoban. Komoly, testes, "bordos" stilus all jegyzetemben. Nalam 83 pont volt.
4.-ik Malatinszky Tenkes 2007. Itt nemileg elter velemenyem a tobbsegtol, nalam csak 7.-ik lett, valahogy nem ereztem ra. 76 pontra ertekeltem.
3.-ik Gunzer Ordogarok Kadarka. Regebben mar irtam par szot errol a borrol, hogy mennyire tetszett az az evjarat, vakon sem okozott csalodast. Szep. 83 pont volt nalam.
2.-ik Szemes Kekfrankos 2008. Ebbol is talakoztam mar a korabbi evjarattal iden, s nagyon egyben volt, karakteres. Ez leirhato az ujrol is, nagyot nyujt ennyi penzert. Nalam 84 pont.
A csucson a Sauska 11 vegzett. Megerdemelten, profi cucc, s ez erezheto is rajta, nagyon. 84 pontot kapott, s masodik volt nalam.

Legkozelebb a Schloss-nal (Halbturn, Ausztria) tett latogatasomrol fogok irni.

No comments:

Post a Comment