Search This Blog

Saturday 11 December 2010

Feiler-Artinger Blaufrankisch 2008, Austria


Napokban Londonban jartam, s meglatogattam John Barnes-t - cegunk egyik zaszloshajojanak szamito uzletet, ami nagyon felkapott kornyeken van, s a fine wine valasztekuk sokkal jobb, mint aze az aruhaze, ahol dolgozom. Hiaba probaltam ezen valtoztatni a multban, nem jartam sikerrel. Igy van egy csomo bor, ami a katalogusunkban benne van, de en sem birom oket beszerezni. Sajna nem "akarok" 12 uveget rendelni online, mert nem birja a zsebem:) Igy csak neha jutok hozza nemelyik borunkhoz. Ezt a bort mar kostoltam az ausztriai kirandulason - meglehetosen sietos korulmenyek kozott-, s az elozo evjaratot is probaltam mar. Mikor meglattam, hogy 20%-os akcioban van eppen, nem birtam otthagyni. Gondoltam jo lesz karacsonykor. Nem erte meg. Letekertem a nyakan levo csavarzarat az elso adando alakalommal.
Telt, voroses szin, vilagosabb-malnas gyuruvel, szep meggy (meggyesretes), majd ibolya illat- ki nem allhatom az ibolyaillatot egy borban, de itt az nem volt zavaro, dominans. Illata nagyon tisztanak irhato le. Izre nagyon gyumolcsosen nyit: meggy, malna, ribizli majd vanilia,s fahej. Eros sav, tannint most masnak ereztem, mint legutobb, sokkal finomabb, jatekosabb, csiszoltabb volt., Kozepest eppenhogy elero test, hossza eleg jo. Alkoholja egy moderalt jo kozepes, finoman kiegyensulyozott bor. Nem nagyon fejlodik tovabb. Jol csuszott. Fiatal borasz, ki jo iranyba halad. 13%, £10, Waitrose. 6 pontot eleri.

No comments:

Post a Comment