Search This Blog

Saturday 12 March 2011

Egy magyar, egy francia 2


Ismet ket Pinot Noir kovetkezik. Eloszor a franciat nyitottam, majd kenytelen voltam kinyitni megegy uveget, ha akartam is inni valamit az este...
St. Andrea Paptag Pinot Noir 2007
Meggypiros szin, attetszo karimaval. Illata nagyon gazdag, elsosorban piros bogyos gyumolcsok: ciganymeggy, cseresznye, ribizli, majd eper, s (hordo)fuszeres jegyek, kis fustosseg, kave, csokilikor koszonnek vissza. Nem unalmas az biztos!
Kostolva is felno az illattal felallitott elvarasokhoz. Komplex, intenziv, izgalmas, kelloen gyumolcsos korty, hatarozott, de megse tulzo savak, moderalt alkohol, alacsony tannin, kozepest karcolo test. Utoize hosszu. Nem okozott csalodast, kb ezt vartam. Komoly anyag. Meg lehet benne par ev, a kis palackszam miatt nehez lesz visszakostolni a jovoben, hacsak nem raktarozunk belole most.
Bortarsasag, 3490 Ft, 12.5%, 6-7 pont kozott feluton.
Joseph Drouhin Rouge 2008 Rully, Burgundy, France
Mar a dugonal problema volt. A szine: fekete. Amikor kihuztam, a bor elkezdett forrni, pezsegni. Romlott volt, semmi kellemes illata vagy ize. Ertekelhetetlen.
Waitrose, £13.49.

2 comments:

  1. Gondolom, a Waitrose-nál kicserélik neked a dugós palackot... :->

    ReplyDelete
  2. Persze, barkinek, nemcsak nekem.

    ReplyDelete